#Kritika 8.


Design:
A fejléced az nagyon nem tetszik, mert olyan kép lett oda rakva Victoriáról amin le van vágva a feje, és nagyon üres a fejléced ami a fejléc háttereddel nem illik össze, és a kék háttereddel sem. Cseréltesd le, itt nálunk is csinál fejlécet Lena! És szerintem a kurzor sem a legjobb választás, nem nem azért mert Harry van rajta hanem azért mert ide sokkal jobban menne mondjuk egy kis kezecske ami csillámokat szór. 10/5
Elrendezés:
Szerintem változtasd meg a modulsávot, elég csak egy sor és így látszódni fog a "Rendszeres Olvasók" modulod teljes kiírása. Amit én legfelülre raknák. 10/7
Történet:
Tetszik, bár szerintem minden részt értelmesen nevezd el és nagyon figyelj a helyesírásra, de szépen fogalmazol. 10/8
Helyesírás:
Nagyon sok hibát találtam és ezek nem csak figyelmetlenségek voltak mert sok volt belőle, ajánlom hogy mielőtt közzé teszed az előtt átolvasod. Rakj mindig szóközt a mondat végi írásjelek után és figyelj a ékezetekre. 10/6

Össz: 40/26
Olvasd át amit írsz és figyelj a Design-edre! Remélem nem sértettelek meg.:)
További jó blogolást!
By:Sandy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése