#Kritika 10.

Katt


Design:
Sokat gondolkoztam a fejléced alapján, végül meghoztam a döntésem... A "Négy" szónál le van vágva a "gy" betű, ami nagyon látszik így nem a legszebb. A felhővel és a fűvel csinálj valamit mert nem illik oda (mondjuk rakd világosabbra, vagy nem is rakd bele). A másik amit még észrevettem az a chat. Szerintem válassz vagy teljesen pirosat vagy átlátszót mert nem a legszebb ez a piros fehér. Mást nem vettem észre. 10/7
Elrendezés:
Rögtön észrevesszük, hogy nem látni a "Rendszeres Olvasók" modult. Sürgősen rakd feljebb! Annyit még kérdeznék, hogy az oldalaknál a blogjaid vannak? Mert ha igen akkor azt ajánlom, hogy ne "Oldalak" legyen a neve, hanem "Blogjaim". És ne a "Lovászlány" fejezeteit rakd ki, hanem ennek a blogodnak a fejezeteit. Mert igazából nem nagyon érteni ezt az egészet. 10/7
Történet:
Húú... Nagyon szépen írsz pedig csak a prológust olvastam, de folytatni fogom. Teljesen olyan mintha egy könyvet olvasnék. Nagyon szépen fogalmazol és leírsz minden kicsi részletet. Ritkán találkozni ilyen bloggal, mint a tiéd. 10/10
Helyesírás:
Csak egy kis figyelmetlenséggel találkoztam. Ajánlom, hogy nézd át mielőtt közzétennéd. 10/9,5

Össz.: 40/33,5
Gyönyörűen írsz. Csak a design-re ügyelj azzal voltak problémák. 
By:Jessie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése