#Kritika 19.



Design:
Igazán szép.Minden illik mindenhez. A chat is rendben van. Az is tetszik, hogy árnyékolt linked is van. Többet nem igazán tudok mondani. 10/10
Elrendezés:
Minden tökéletes kivéve két dolgot. A Blogarchívum tök felesleges, mivel van Fejezetek (Chapters) oldal. A másik dolog meg, hogy csak a kilencedik részig linkesek a részek. A többit is tedd azzá! 10/8
Történet:
Nagyon tetszik. Nem tudok róla semmi rosszat mondani. A szereplőknél viszont részletesebb leírást adnék (születési év, mit gondol stb.). Amúgy még szóismétlésekkel sem találkoztam. 10/9
Helyesírás:
Pici figyelmetlenségekkel találkoztam de semmi több. 10/9

Össz.: 40/36
Figyelj arra, hogy minden rész linkes legyen. Ajánlom, hogy mielőtt közzé tennéd alaposan olvasd át.
További jó blogolást!
By:Jessie 

1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm a kritikát! A részeket pedig azért nem raktam még bele, mert még meg sem írtam őket. Csak előre beleírtam őket, és ahogy majd írom a történeteket, akkor fogom közzé tenni. :') Még egyszer köszönöm! Megfogadom a tanácsaidat! :)
    Puszi, Crystal

    VálaszTörlés