#Kritika 4.


Design:
A fejléced az tetszik, szépen megcsináltad nem is zsúfolt nem is kevés kép van rajta. Talán engem csak a színek zavarnak hogy a háttér és a felirat az kép a lány az pedig színes pl. a sálja az eltér a hajától és a kabátjától ezért a kék színtől is eltér. 10/9
Elrendezés:
Minden tetszik és rendben van és az is ötletes hogy a szereplők oldalt úgy írtad hogy "Adatlapok". Én itt csak annyit mondok hogy a Chatet és a Rendszeres Olvasók modult megcserélném mert szerintem a feliratkozás az lényegesebb. 10/9,5
Fogalmazás:
Nagyon szépen fogalmazol pedig csak a prológust olvastam el. Nagyon szépen használod a szavakat.Pedig őszintén bevallom én soha nem rajongtam ezekért a mesefigurákért. Talán még annyit mondanék hogy így végig lapozva sok rövid résszel találkoztam és szerintem írhatnád kicsit hosszabbra őket. 10/9
Helyesírás:
Gratulálok ugyanis semmi helyesírási hibával nem találkoztam. 10/10

Össz.: 40/36.5
Nagyon szépen fogalmazol, és már csak a külsőre kell figyelned.
By:Sandy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése