#Kritika 24.



Design:
Nagyon szép a fejléc, bár láttam, hogy nem te csináltad (szólj, ha nem így van). A háttérhez is passzol, viszont a Chat elhelyezését nem értem. Fejjel lefelé van? Vagy csak nekem mutatja így? Nem tudom, de ha tényleg fejjel lefelé van ajánlatosabb lenne megfordítani. A könyvborítód is tetszik. 10/9,5
Elhelyezés:
Minden rendben van. Tetszik (most kivételesen), hogy nincs legfölül a Rendszeres Olvasók modul szerintem így jó. Semmilyen fölösleges dolgot nem helyeztél bele, és a kisebb dolgokat (pl. Blogarchívum) sem legfölülre raktad, hanem oda szépen lentre. 10/10
Történet:
Izgalmas és jó. Jó a fogalmazásod, bár egy kicsit jobban leírnám a történéseket és a tájat. Tetszik, hogy a saját szemszögedből írod, így nehezebb is, amivel az írásod jobban fejlesztheted és talán jobban bele is lehet élni magunkat a történetbe. 10/9
Helyesírás:
Egy-kettővel találkoztam vigyázz velük. 10/9

Össz.: 40/37,5
Ajánlom, hogy olvasd át alaposan mielőtt közzé tennéd, és egy kicsit írd le jobban a történéseket, tájakat, és akkor a történet még ennél is jobb lesz.
További jó blogolást!
By:Jessie

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát! Legközelebb jobban átolvasom a történetet mielőtt közét tenném :)

    VálaszTörlés