#Kritika 3.


Design:
A fejléc egyszerű, de nekem tetszik. A háttér nemigazán illik össze a fejléccel és a navbar-ral, jobb lenne egy sötétebb. Mást nem igazán vettem észre. 10/8,5
Elrendezés:
A "Fontos!" modult a "Blogarchívum" modul helyére raknám. Szerintem úgy jobban mutatna.Annyi még, hogy kiraknám a "Fejezetek" modult mert gy könnyebb megtalálni a részeket aki például most kezdi el olvasni. Akkor a Blogarchívumra nem lesz szükség. 10/8,5
Történet:
Tetszik... Nincsenek szóismétlések, tőmondatok. Szépen fogalmazol. A részek hosszúsága így jó, ahogy van nem kell se hosszabb, se rövidebb, és nem viszed túlzásba a képek használatát. 10/10
Helyesírás:
Nem találtam benne hibát. Lehet, hogy van, de nem vettem észre, pedig jól megfigyeltem. 10/10

Össz.: 40/37
Jól írsz. A desing-re kéne egy kicsit figyelni, de amúgy azzal sincs gond. Tetszik, ahogy a sötétek harmonizálják egymást, csak a virágos (valami sötétebb, mint már említettem) háttér nem kéne oda.
További jó blogolást!
By: Jessie

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése